Handelsbetingelser

Cazhmere
Bødkervej 22
4300 Holbæk
CVR Nr.: 39414090

Varebestilling

For at bestille vare skal du benytte indkøbskurven, hvor i du skal tilføje de varer, du ønsker at bestille. Såfremt du har angivet din e-mail adresse korrekt, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os på e-mail. Dette er bevis på at din ordre er registreret. Varen leveres hurtigst muligt via GLS til din adresse eller pakkeshop.

Priser

Alle anførte priser i webshoppen er inkl. 25 % moms. Der tages forbehold for force majeure og afgiftsændringer. Alle priser er eksklusiv forsendelsesomkostninger.

Forbehold

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

Fragt

Vi sender kun til adresser i Danmark. Send os gerne en mail, hvis du bor i et EU-land og ønsker mulighed for levering.

Danmark

Varen sendes som pakkepost, så vi kan følge den og ved bortkomst eller beskadigelse kan GLS stilles ansvarlig.

GLS Pakkeshop

Pakken sendes med GLS til det nærmeste Pakkeshop eller postbutik. Leveringen med “Til pakkeshop” er gratis ved køb over DKK 499,-, ved køb under DKK 499,- tillægges den oplyste fragt ved kassen.

GLS med omdeling.

Pakken sendes til din adresse eller virksomhed med GLS. Levering med omdeling oplyses ved kassen,- Fri fragt med omdeling ved køb af varer for over kr. 1000,-

Levering

Bestillinger modtaget leveres af GLS 1- 3 hverdage efter bestilling.
Cazhmere.dk kan ikke stilles til ansvar ved forsinkelser hos GLS.
Nægter du modtagelse af pakke eller ej afhenter den, vil der blive opkrævet et ekspeditionsgebyr på 65 kr.

Betaling

I vores webshop kan der betales med følgende kort: VISA/dankort, VISA, VISA electron, mastercard, Maestro og JCB
Du kan også benytte MobilePay Online.
Vi trækker først beløbet på din konto når varen sendes.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Når du indtaster kortinformationer, sker overførslen krypteret.

Der anvendes SSL-kryptering, der giver en meget stor sikkerhed for fortrolige oplysninger ikke kan opsnappes af tredjepart. Sikkerheden bliver løbende kontrolleret af nogle af landets dygtigste IT-sikkerhedskonsulenter.

Derfor kan du roligt handle med betalingskort hos os.

Persondata

Når du handler i vores webshop, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
– navn
– adresse, postnr. og by
– mobil tlf. nr.
– e-mail
Vi registrerer kun dine persondata med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Cazhmere og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.  
Direktøren og særligt betroede medarbejdere hos Cazhmere har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Direktøren hos Cazhmere er dataansvarlig for Cazhmere.dk  
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.  
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.   
Oplysninger afgivet til cazhmere.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 
Opretter du en konto på cazhmere.dk, i forbindelse med dit køb, bliver dit brugernavn og dit password lagret i database med en kryptering.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre. 
Som registreret hos Cazhmere har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Cazhmere via e-mail til salg@cazhmere.dk

Returnering/ombytning

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Cazmere.dk. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du; 
– har modtaget din vare 
– får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis 
– får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved henvendelse til: Cazhmere, Bødkervej 22, 4300 Holbæk Tlf. nr.: +45 60 59 15 19 (mandag – Onsdag – Fredag fra kl. 09:00-12:00), du kan også anvende e-mail: salg@cazhmere.dk i din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  

Derefter fremsendes en retuneringsformular og som skal udfylde og sende retur.

Fortrydelses- og retuneringsformular er vedlagt i pakken som vi har sendt til dig.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 
Vi vedlægger ikke en returlabel i pakken grundet miljømæssige hensyn. Såfremt du ønsker at købe en returlabel igennem os, beder vi dig derfor om at bestille en returlabel under returnering. Denne service koster 65 DKK og vil blive fratrukket dit tilgodehavende.
Vil du selv stå for tilbageleveringen skal dette ske til adressen: Cazhmere, Bødkervej 22, 4300 Holbæk. Vær opmærksomme på at adressen er en erhvervsadresse, og det anvendet fragtfirma SKAL kunne levere hertil. Vi acceptere ikke pakker leveret til pakkeshops eller posthus.
For at lette behandlingen af din returnering beder vi dig huske at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse.
Det er ikke muligt at bytte til en anden str. eller vare, vi anbefaler derfor at du bestiller det ønskede produkt på ny.

Varens stand, når du sender den retur 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.  
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.  
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.

Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.  
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder 
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 
Du kan frit vælge om du vil have beløbet tilbagebetalt på det kort som er anvendt ved købet.

Nægtelse

Nægter du modtagelse af pakke eller ej afhenter den i pakkeshoppen, vil der blive opkrævet et ekspeditions beløb på 65,- Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. 
Når du handler på Cazhmere.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.  
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Vi refunderer fragtomkostninger 

Er reklamationen berettiget trækkes du naturligvis ikke forbrug af vedlagt returlabel.

Varen sendes til: 

Cazhmere, Bødkervej 22, 4300 Holbæk.

Vi vurderer hver enkelt sag og hvis det er nødvendigt udsender vi en returlabel.
Vi tilbagebetaler ikke portoen, for en varen der sendes retur til os, uden aftale herom.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os 
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.  
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.  

Klageadgang  

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på telefon: +45 60 59 15 19 (Mandag – Onsdag – fredag fra kl. 09:00-12:00), du kan også sende en mail til: salg@cazhmere.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, www.forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Opdatering

Vores handelsbetingelser er sidst opdateret den: 06. Januar 2021.